Thursday 8 January 2015

Jeg vil hellere tisse i bukserne!

 photo dimmerbob_zps3fdd7fb8.jpg photo drinkme_zps975221ae.jpg

I dag har jeg tegnet lidt i timen. Jeg tænker at det faktisk er en god ide at jeg begynder at gøre det lidt mere. Jeg har utroligt svært ved at lytte til læreren forklare noget, med mindre jeg kan være aktivt med i undervisningen ( diskutere ting osv. ) Jeg ender altid med at kigge på alt muligt på internettet, og kan bare ikke lytte efter, imens jeg læser om noget helt andet på min skærm.
Jeg kan derimod godt sidde og tegne imens jeg lytter efter. yay, god løsning der hva' hvor jeg både er mere produktiv og lytter efter i timerne.
Er nok bare blevet lidt skræmt af folkeskolens forældre samtaler hvor jeg altid fik at vide at jeg var rigtig sød, men altså tegnede lidt for meget i timerne.


Ud over at havde tegnet har jeg også haft en smukke lille playsuit ting på som i kan seeeeee HER.
jeg har den ikke særlig tit på og det skyldes et helt særligt problem, nemlig det problem der opstår når man har drukket en kæmpe kop kaffe. hummmm ...
 photo playsuit_zps77f0edc2.jpg

1 comment :

  1. Jeg kender så godt playsuitproblematikken! Det er virkelig noget af det mest bøvlede

    ReplyDelete