Wednesday 29 July 2015

Ting der sker i mit liv

 photo face_zpstdkd8ksc.jpg

Det er ved at være ret længe siden jeg har været aktiv på min lille blog, og der er sket en masse forskellige ting i mit liv det sidste stykke tid. så tænkte det var på sin plads med et lille update:

- Jeg er stoppet på min uddannelse på Kea, arbejdesløs og studieløs YES! ( jeg keder med utroligt meget.... )

- Jeg prøver ihærdigt at få et job ( Hvis du kender nogle der mangler en sød pige der hedder Alice til et job så er jeg altså lige her! Eller projekter generelt, igen jeg keder mig utroligt meget )

- Jeg har prøvet at ombygge min hjemmeside, men det volder mig altså ret mange problemer, da hver gang jeg synes jeg er ved at bliver færdig, er det som om at det hele bare ser ultimativt kikset og grimt ud...

- Jeg har tanker om at producere nogle produkter ... uhadada hemmeligheder

- Jeg skal til Marocco på ferie om en uges tid, det et NICE men er lidt bange for at jeg bliver ringet op og skal til jobsamtale imens jeg er dernede...

- Lige nu sidder jeg i Herning, og laver illustrationer til min søsters webshop Nordicbeads.dk

Det er noglelunde det der foregår lige nu, i mit lille liv.

- Billede af : SonnySingh 

No comments :

Post a Comment