Monday 24 August 2015

Stressed, depressed, but well dressed


Ja okay well dressed er løgn, jeg har nattøj på størstedelen af tiden, men hey, min makeup er ... on fleek? ... Nope stadig ikke sej nok til at bruge disse nymoderne slaaang ord.
Jeg er et ganske lille deprimeret individ på det seneste, hvis jeg ikke finder et job snart er jeg ret meget på røven. Jeg sender endeløse mængder af ansøgninger afsted, men får ikke rigtig noget ud af det. Udover det, så havde jeg en ekstremt ubehagelig oplevelse af en prøvevagt, som bare gjorde det hele den smule mere sort, og mig ganske tudefærdig. 

Men ak og ve jeg skal jo lave et eller andet, og noget der får mig i lidt bedre humør ( ud over at shoppe, hvilke jeg ikke har "midlerne" til lige pt.) 
Er makeup i kombination med selfies! Yes, min kamerarulle på min iphone er fyldt til renden med selfie efter selfie efter selfie, og billeder af katte fra tumblr.
Jeg synes det er så utroligt underholdende at se hvordan mit lille runde nøgne babyfjæs kan forvandles med skygger, læbestift og alverdens andre makeup midler.


xx


No comments :

Post a Comment